نرم افزار مدیریت فروش کارتخوان(ثبت و فروش) به صورت ریبرند.
ساختار نرم افزار به گونه ای میباشد که کارگزاری اصلی که در واقع ارائه دهنده سرویس می باشد با عقد قرارداد با شرکت های پرداخت و دریافت نام کاربری و رمز عبور وب سرویس سامانه پذیرندگان و درج آن در سامانه امکان ثبت و تخصیص ترمینال از شرکت های پرداخت را به سایر مجموعه های همکار ارائه می دهد.
همچنین هر نماینده قابلیت این را داشته که خود نیز به صورت مستقیم کارگزار شرکت های پرداخت بوده و ثبت و تعویض و تخصیص های خود و سایر زیر مجموعه های آن با اطلاعات کاربری ایشان در سامانه شرکت های پرداخت درج گردد.
ویژگی های سامانه
- زبان برنامه نویسی .NET
- دیتابیس پایگاه داده SQL SERVER
امکانات بخش مدیریتی
- داشبورد مدیریتی شامل شمایی از گزارشات لحظه ای،نمودار فروش و ثبت اطلاعات ترمینال ها و پذیرندگان.
مدیریت سامانه شامل
- تغییرات مدیریتی
- وقایع سامانه
- لوگوها(دامنه ایجاد شده برای نمایندگان)
- تنظیمات سامانه(شامل آی پی های مجاز و سرویس های موجود در سامانه)
- تیکت های پشتیبانی کاربران
- سرگروه ماژول ها جهت مدیریت منو های سامانه که به صورت داینامیک میباشد.
مدیریت ماژول های سامانه
- سطوح دسترسی(بسته های دسترسی و نقش ها جهت تخصیص به نماینده یا کاربر جدید)
- مدیریت اطلاعات اولیه سامانه شامل مدیریت شرکت های پرداخت
- مدیریت نوع مدارک تعریف شده در سامانه
- مدیریت مدل کارتخوان
- مدیریت اصناف تعریف شده در سامانه
- مدیریت علت جمع آوری
- مدیریت علت تعویض
- مدیریت بانک های تعریف شده در سامانه
- مدیریت شعب بانک ها
- همچنین مدیریت Mopping تمامی موارد اطلاعات اولیه سامانه با کدینگ مربوطه شرکت پرداخت به صورت مجزا لحاظ گردیده بعنوان مثال در یک شرکت پرداخت علت جمع آوری ها(انصراف پذیرنده کد مورد نظر عدد 1 بوده و در یک شرکت پرداخت دیگر عدد 3 می باشد لذا در سامانه کد دهی داخلی ایجاد و متناظر با هر شرکت پرداخت کد مربیوطه به آن نیز Map گردیده که در این قسمت قابل مدیریت می باشد )
مدیریت کاربران
- کاربران(دریافت اطلاعات کامل کاربران به همراه زیر مجموعه های ارسال و تمامی المان های وابسته به کاربران در این منو قابل مشاهده، ویرایش میباشد)
- تیکت های پشتیبانی کاربران در این قسمت توسط پشتیبانان شرکت پاسخ داده میشود وظایف آنها در این منو هرشیتاق یا تاییدمیتواند وظایف خود را وارد و به صورت زماندار انجام و تمامی عملکرد خود در مورد این وظایف را ببیند.
- تماس ها: تماس های کاربران در این قسمت درج خواهد شد در واقع نیازها و تمامی موارد درخواستی کاربران در این قسمت درح و توسط CRM مورد بررسی قرار می گیرد.
- مدارک کاربران: مدارک مربوط به کاربران جهت فعالسازی پنل در این قسمت مشاهده و بررسی میشود.
- توافقات: جهت درج توافقات با هر نماینده یا کاربر این ویژگی پیاده گردید تا هنگام ثبت،تخصیص و سایر اتفاقات سامانه مرجعی برای بررسی درخواست های نمایندگان و یا کاربر باشد.
گزارشات شامل
- کل تراکنش های پایانه های فعال
- پرداختی های کاربران جهت خرید دستگاه کارتخوان
- گزارشات ورود و خروج انبار کارتخوان(به سبب هر کاربر و نماینده مجزا)
- مدیریت گزارشات
مدیریت درخواست ها
- مدیریت مشتریان (پذیرندگان) شامل اطلاعات حقیقی و حقوقی پذیرنده به انضمام مدارک هویتی
- درخواست پذیرنده برای هر مشتری حقیق یا حقوقی: در این قسمت درخواست توسط کاربر یا خود نماینده ایجاد و پس از بررسی و تایید پروسه ارسال به سمت شرکت پرداخت مدنظر اتفاق افتاده و تعاریف آن در شرکت پرداخت انجام میگردد.
- تعویض دستگاه: چنانچه پذیرنده ای نیاز به تعویض دستگاه کارتخوان داشته باشد درخواست های آن در این قسمت قابل مشاهده و در صورت تایید به سمت شرکت پرداخت ارسال می گردد.
- تغییر حساب: در صورت نیاز به تغییر حساب مشابه سایر درخواست ها در این قسمت قرار گرفته و پس از تایید برای شرکت پرداخت ارسال میگردد.
- جمع آوری: در صورت نیاز به جمع آوری و غیرفعال کردن ترمینال پس از ثبت درخواست در این منو قابل مشاهده بوده و پس از تایید برای شرکت پرداخت ارسال میگردد.
- فعلا سازی مجدد شاپرک : چنانچه پذیرنده ای توسط شاپرک غیرفعال شده باشد درخواست های آن در این منو قابل مشاهده می باشد که پس از تایید برای شرکت پرداخت ارسال می گردد.
- پشتیبانی دوره ای: در این منو تمامی پشتیبانی های دوره ای قابل مشاهده می باشد.
- پشتیبانی اضطراری: پشتیبانی های Em که می بایست توسط پشتیبان بر روی دستگاه انجام گردد در این قسمت قابل مشاهده و قابل تخصیص به پشتیبان مربوطه می باشد.
مدیریت انبار
جهت وارد نمودن دستگاه کارتخوان به انبار از این منو استفاده می شود که شامل سند ورود و خروج،جابجایی بین انبارها می باشد که همگی این موارد به جز سند ورود به صورت اتوماتیک انجام می گردد به صورتی که در صورت تخصیص سریال به ترمینال تمامی اسناد ها به صورت اتوماتیک درج و قابل مشاهده می باشد.
مدیریت بانک های پرداخت
جهت تعریف درگاه پرداخت باری فروش آنلاین کارتخوان از انبار اصلی به انبار نمایندگان و کاربران
مدیریت نمایندگان
مدیریت نمایندگان شامل تمامی موارد موجود در پنل مدیریتی به جز مدیریت سامانه و مدیریت اطلاعات اولیه می باشد.
پنل کاربری
شامل داشبورد حاوی اطلاعات تراکنش ها و گزارشات ترمینال های مربوط به هر کاربر و ثبت و تخصیص های آن.
- فرآیند های مدیریت مشتریان
- درخواست نصب
- تعریف دستگاه
- تغییر حساب
- تغییر اطلاعات پذیرنده
- جمع آوری
- فعال سازی مجدد شاپرک
- پشتیبانی دوره ای
- پشتیبانی اضطراری
- تیکت های پشتیبانی
ویندوز سرویس جهت انجام تمامی موارد ثبت شده و پنل که به صورت Multi Thread بوده و درخواست های نصب یا تعویض و سایر تسک ها به صورت اتوماتیک توسط ویندوز سرویس انجام میگردد.